לעבוד מהבית או לשכור משרד?

עסקי ענק כמו פייסבוק, המגלגלים מחזור של מיליארדי ₪ בשנה, התחילו ממשרד קטן, או ליתר דיוק מחדר במעונות של האוניברסיטה. השאלה – לעבוד מהבית או לשכור משרד מטרידה הרבה עצמאים. פגישת ייעוץ עסקי לעסקים תעזור לכם להבין טוב יותר מה הצרכים שלכם והאם זה מוצדק לאור ההכנסות הנוכחיות והעתידיות שלכם, תוך תכנון פיננסי והסתכלות לעתיד. עד אז, לפניכם היתרונות של כל אחד מהם.
לעבוד מהבית או לשכור משרד

לקביעת פגישת ייעוץ

ניהול עסק מהבית

  • חסכון בדמי שכירות – דמי שכירות הם הוצאה משמעותית בתקציב העסק. לעסקים בתחילת הדרך, או עסקים עם הכנסות נמוכות החיסכון הזה חשוב, כך שלא תמיד צריך למהר ולשכור משרד.
  • אין הסחות דעת – בעלי עסקים העובדים מהבית מעידים שהסביבה הביתית היא מלאת גירויים ומאתגרת. היא דורשת משמעת עצמית גבוהה וההספק היומי הרבה יותר טוב ללא הפרעות.
  • חסכון בהוצאות וזמן נסיעה – בימינו לצאת מהבית גם למרחק קרוב גוזלת זמן ועלות נסיעה. לעבודה מהבית יש יתרון מובהק בנושא זה.
  • הוצאות הבית הן הוצאה חלקית מוכרת – כאשר אתם עובדים מחדר בתוך הבית, חלק ההוצאה של החשבונות השוטפים בבית הם עבורכם הוצאה מוכרת וזה כמובן יתרון.

ניהול עסק ממשרד

  • מקצועיות – לקוח פוטנציאלי אשר מגיע לפגישת עסקים במשרד מתרשם אחרת בהשוואה לפגישה בבית או בבית קפה. עסק המתנהל ממשרד מעיד על עמידות כלכלית ורצינות.
  • השגחה על המתרחש בעסק שלכם – קל יותר לשלוט על העסק כאשר העובדים שלכם נתונים תחת השגחתכם.
  • העבודה נשארת בעבודה – שלא כמו עבודה מהבית, כאשר אתם עוזבים את המשרד, העבודה נשארת מאחוריכם. בעלי עסקים רבים העובדים מהבית מעידים על כך שאין להם שעות עבודה קבועות ולכן לו"ז העבודה מתערבב עם זה של הבית.

אז מה עושים?

לא תמיד לבעל העסק יש אפשרות בחירה בגלל מצבו הכלכלי. לשם כך כדאי לבחון מה מתאים מבחינת תכנון התקציב וצרכי העסק שלכם. לפעמים יהיה עדיף להמשיך לעבוד מהבית עד שמעגל הלקוחות יגדל, העסק יתבסס ורמת ההוצאות לא תכביד עליכם. כל מקרה הוא ייחודי בפני עצמו ולכם תהליך ייעוץ עסקי לעסקים הוא חשוב ותכנון פיננסי.

הבלוג הכלכלי

לפניכם סדרת מאמרים בתחומים שונים 

השאירו פרטים וכבר חוזרת אליכם

דילוג לתוכן